سفارش تبلیغ
صبا ویژن

...و دوباره زندگی


ساعت 1:58 عصر شنبه 87/2/14

توجه داشته باشید که شاد کردن و راضی نگه داشتن همسرتان علم نیست . بلکه هنر است.

 با رعایت این چند نکته زندگی تان به مراتب بهتر و شادمانه تر می شود .

 تشویق ؛ محرک فعالیت

تشویق مردان توسط زنان ؛ قوی ترین محرک فعالیت انان می باشد . در برابر تعریف و تمجید همسرشان بال پرواز پیدا می کنند و احساس قدرت و شوکت به انان دست می دهد.

 غذا ؛ موجب نشاط و سرزندگی

اقایان برای غذا و خوراک خود اهمیت ویژه ای قایلند و ان را موجب نشاط و سرزندگی می دانند . پس به خوراک انها اهمیت دهید .

 احترام ؛ باعث قدرت

مردان از روی احساس قدرتی که دارند ؛ احترام را متعلق به خویش می دانند و هر کس نسبت به انها بی احترامی یا بی توجهی کند؛ در کارخانه ذهن انها مورد سوظن قرار می گیرد . پس احترام همسران خود را داشته باشد .

 خلوت ؛ نیازی جدی

مردها گاهی نیاز دارند که خلوت کنند و حافظه خویش را خانه تکانی کرده یا به امور جاری شان سروسامان دهند . بنابرین توجه اعضای خانواده انها را در این کار یاری می کند .

 سرگرمی

اقایان سرگرمی های خاص خود را دوست دارند که شاید خانم ها از ان بیزار باشند ولی همسر موفق کسی است که خود را با سرگرمی های همسرش همراه سازد . 

فعال دانستن ؛ برطرف کننده نقایص

نگاه همسر به مرد به چشم فردی فعال ؛ چنان شور و نشاطی در مرد ایجاد می کند که سعی می کند نقایص خود را برطرف کند و چون رستم قهرمان و مانند افلاطون متفکر شود .

پول ؛ موجب حق شناسی

مردان اصولا در هزینه کردن خسیس هستند و دوست دارند زن و فرزند با احساس حق شناسی از انان در خواست نمایند . حتی برای زحمات انان ارج و ارزش قایل شوند. پس خانم ها باید موقعیت مالی همسر خود را درک کرده و زمان مناسب را برای درخواست پول انتخاب کنند  

کار؛ ضریب اطمینان

اکثر اقایان به کار خود عشق می ورزند ؛ حتی کسانی که کار خود را دوست ندارند . بنابرین تشویق اعضای خانواده و اهمیت دادن انان به کار خود را نشانه حق شناسی می دانند و راضی و خرسند می شوند و هر چه در این راه بیشتر تشویق شوند ؛ ضریب اطمینانشان افزون تر گشته و اماده قبول خطر بیشتری می شوند .

 

 


¤ نویسنده: گل شب بو

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
1
:: بازدید دیروز ::
6
:: کل بازدیدها ::
114053

:: درباره من ::

...و دوباره زندگی

مدیر وبلاگ : گل یاس[38]
نویسندگان وبلاگ :
گل محمدی[18]
گل شب بو[19]

خانم محترم و اقای گرامی ضمن عرض سلام عارضیم که گروه ما گروه ای سه نفره بوده که سعی در فراهم اوردن محیطی فرهنگی و اموزنده برای کاربران و بازدید کننده گان ارجمند را دارد لذا از این که پاره ای از وقت خود را صرف مطالعه وبلاگ گروهی فرهنگی تخصصی ما می کنید کمال تشکر و قدر دانی رو داریم ... نکته قابل ذکر این که افراد این گروه از نظردهندگان گرامی خواهشمند است از الفاظ احساسی (چون گلم و عزیزم و ...) در کامنت های که لطف می کنند و در صفحه نظرات می گذارند استفاده نکند و به ازای ان از اسم های انتخابی هر یک از نویسندگان برای مخاطب قرار دادن استفاده شود ... با تشکر فراوان

:: لینک به وبلاگ ::

...و دوباره زندگی

:: آرشیو ::

کودک
خواندنی ها
قابل توجه اقایون
قابل توجه خانم ها
قابل توجه نوجوانان
نکته های طلایی زندگی خوب

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

پرسه زن بیتوته های خیال
اشک مهتاب
عشق یعنی آزادی
لقمان
اقاقی
موفقیت در زندگی
روز نگاره های من در پس لحظه های بودنم
دچار یعنی عاشق...
خانواده و زندگی سالم
اناهیتا
پنجره

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::