سفارش تبلیغ
صبا ویژن

...و دوباره زندگی


ساعت 9:19 عصر سه شنبه 87/4/4

 

www.hamtaraneh.com

1. وقتی که والدین تان غیر منطقی هستند با انها بحث استدلالی نکنید ؛ لبخند زده و موافقت کنید . این کار باعث می شود تا انها احساس خجالت و گناه کنند .

2. هنگامی که انها سرگرم صحبت کردن با شما هستند ، به کار دیگری مشغول نشوید زیرا این کار انها را عصبانی می کند .

3. هنگامی که والدین منطقی هستند به انها گوش دهید تا سخن خود را به پایان برسانند ، سپس دلایل و انتقادات خودتان را مطرح کنید . انها انتظار ندارند که شما سخن شان را قطع کنید لذا از این کار عصبانی می شوند و دیگر به شما احترام نخواهند گذاشت .

4. اگر والدین تان درخواست شما را رد کردند یا اجازه انجام کاری را به شما ندادند یا ازادی شما را محدود کردند ، نپرسید «چرا » زیرا با نه دیگری مواجه می شوید . به جای ان بگویید « چه کاری می توانم انجام دهم تا به درخواستم پاسخ دهید یا به ازادی من احترام بگذارید ؟» سوال « چه باید بکنم ؟ » به شما نشان خواهد داد که برای جلب رضایت والدین خود چه کاری باید انجام دهید .

5. اگر والدین شما عصبانی شدند بر اعصاب خود مسلط باشید و ان را کنترل کنید . بسیاری از مواقع عواملی چون ریس ،همسایه و مغازه دار باعث ناراحتی انها شده اند نه شما . با انها ارام باشید و اگر فایده ای نداشت کاری به کارشان نداشته باشید تا به حالت عادی باز گردند .

6. وقتی که عقاید ، خواسته ها و یا شکایات خود را مطرح می سازید ، صدایتان را بلند نکنید و ارام باشید . اگر فریاد بزنید انها فقط صدایتان را می شنوند ولی اگر ارام باشید سخنان شما را نیز می فهمند .

7. هیچ گاه خود را در موقعیتی قرار ندهید که برنده یا بازنده باشید . شما یک بچه هستید لذا شکست می خورید یا تنبیه خواهید شد . سعی کنید مصالحه و تفاهم کنید تا موقعیتی ایجاد شود که هر دوی شما در ان پیروز باشید .

8. اگر نمی توانید با والدین خود صحبت کنید یا انها از صحبت کردن با شما عصبانی می شوند ، سخنان خود را بنویسید و به انها بدهید .

ادامه دارد

 

ببخشید که وقت نشد این مدت اپ کنم روز مادر هم تبریک به تمامی مادران عزیز و فداکار تبریک می گم


¤ نویسنده: گل یاس

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
6
:: بازدید دیروز ::
6
:: کل بازدیدها ::
114058

:: درباره من ::

...و دوباره زندگی

مدیر وبلاگ : گل یاس[38]
نویسندگان وبلاگ :
گل محمدی[18]
گل شب بو[19]

خانم محترم و اقای گرامی ضمن عرض سلام عارضیم که گروه ما گروه ای سه نفره بوده که سعی در فراهم اوردن محیطی فرهنگی و اموزنده برای کاربران و بازدید کننده گان ارجمند را دارد لذا از این که پاره ای از وقت خود را صرف مطالعه وبلاگ گروهی فرهنگی تخصصی ما می کنید کمال تشکر و قدر دانی رو داریم ... نکته قابل ذکر این که افراد این گروه از نظردهندگان گرامی خواهشمند است از الفاظ احساسی (چون گلم و عزیزم و ...) در کامنت های که لطف می کنند و در صفحه نظرات می گذارند استفاده نکند و به ازای ان از اسم های انتخابی هر یک از نویسندگان برای مخاطب قرار دادن استفاده شود ... با تشکر فراوان

:: لینک به وبلاگ ::

...و دوباره زندگی

:: آرشیو ::

کودک
خواندنی ها
قابل توجه اقایون
قابل توجه خانم ها
قابل توجه نوجوانان
نکته های طلایی زندگی خوب

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

پرسه زن بیتوته های خیال
اشک مهتاب
عشق یعنی آزادی
لقمان
اقاقی
موفقیت در زندگی
روز نگاره های من در پس لحظه های بودنم
دچار یعنی عاشق...
خانواده و زندگی سالم
اناهیتا
پنجره

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::